اهمیت استفاده از سيستم صورت های مالی
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

برای مدیریت بهتر امور مالی، منابع انسانی، تولید، زنجیره تامین، خدمات، تدارکات و نیازمند پیاده سازی نرم افزار erp می باشید تا این فرایندها را در یک سیستم یکپارچه اداره کنید. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی ( ERP ) در واقع سیستم هایی هستند که داده های موجود در سراسر یک سازمان را یکپارچه می سازند و در زمان مناسب در اختیار کاربرانی قرار می دهند که به آن نیاز دارند.

اهمیت برنامه ریزی منابع سازمانی در کسب و کارها

با توجه به اینکه داده ها و فرایندهای مختلف شرکت بر روی سیستم های erp قرار خواهند گرفت، کسب و کارها می توانند بخش ها و دپارتمان های جداگانه را با هم هماهنگ کنند که نتیجه این امر صرفه جویی در زمان و بهبود گردش کار در یک سازمان خواهد بود. جمع آوری داده های تراکنش سازمان از چند منبع در سیستم های erp وجود دارد و همین امر باعث شده تا از تکرار داده ها جلوگیری شود.

صورت های مالی چیست؟

مجموعه عملیات تأمین مالی و فعالیت های سرمایه گذاری را به صورت خلاصه صورت وضعیت مالی گویند. گزارش هایی که از طریق نرم افزار صورت مالی فراهم می شوند حاوی موارد مهم و اطلاعات پرکاربردی هستند که از آن ها برای سرمایه گذاری و افزایش اعتبار از آن ها استفاده می کنند.

محدودیت صورت های مالی حسابداری

مهم ترین محدودیت صورت های مالی حسابداری این است که بر اساس اصل بهای تمام شده تاریخی تهیه می شوند و نرخ تورم را نادیده می گیرند. تمام صورت های مالی حسابداری دارای یادداشت های توضیحی می باشند که جز لاینفک صورت های مالی است.

نرم افزار صورت مالی

مدیریت منابع مالی

مدیریت منابع مالی متشکل از متدهایی است که چرخه مالی زندگی ما را تامین میکند و میتواند یک شمای کلی از وضعیت اقتصادی به ما دهد. انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت منابع مالی بستگی به بودجه و نیاز شما دارد و مطمئنا انتخاب گران ترین و کامل ترین نرم افزار مدیریت منابع مالی مناسب هر فردی نیست.

اهداف مدیریت منابع مالی

یکی از مهمترین اهداف شرکت ها از تشکیل مدیریت منابع مالی، تضمین نوع کسب و کار می باشد و رسیدن به این هدف وابسته به نوع مدیریت آن واحد اقتصادی دارد. از جمله کارهایی که مدیریت منابع مالی به آن می پردازد، تهیه و کنترل منابع مالی یک واحد اقتصادی می باشد و در ذیل انواع آن را توضیح می دهیم:

  • اطمینان از بودجه کافی برای واحدهای اقتصادی
  • اطمینان ار کسب سود کافی برای سهام داران و این سود نیز به قیمت بازار سهام و توقعات سهام داران بستگی دارد.
  • اطمینان از استفاده درست منابع مالی شرکت
  • اطمینان برای سهام داران از امنیت موجود در شرکت

نرم افزار انبارداری

مدیریت موجودی و چرخه کالا در واحدهای بازرگانی و تولیدی یک الزام است و در این راستا، بررسی امور و فرایندهای انبارگردانی در بخش مربوط به طراحی کدینگ کالا از اهمیت خاصی برخوردار بوده و نیاز مبرم به نرم افزار انبارداری احساس می شود

نرم افزار انبارداری پویا سافت، نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیاده سازی شده است. این سیستم کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستم های دستی یا کاردکس انبار انجام می گرفت را با اضافه نمودن آخرین استانداردهای موجود به صورت خودکار و با قابلیت های بیشتر در اختیار شما قرار خواهد داد.

علل روی آوردن سازمان ها به نرم افزار مدیریت انبار

مدیریت چرخه کالا و مواد اولیه در واحدهای بازرگانی و تولیدی یک الزام است و در این راستا نیاز به نرم افزار انبارداری غیر قابل اجتناب می باشد. با استفاده از نرم افزار انبارداری مدیریت ورود تا خروج کالا و مواد اولیه در سازمانها را در فرایندهای تخصصی موجود در آن در قالب کاردکس های کالایی امکان پذیر می گردد.

نرم افزار حسابداری انبار

سیستم انبار وظیفه مدیریت گردش کالا در سازمان هایی با ابعاد متفاوت را دارد. این سیستم به گونه ای طراحی شده که از زمان درخواست کالا تا تحویل به صورت مکانیزه انجام می شود و ارتباط دو طرفه با نرم افزهای جانبی نظیر مدیریت اموال و خرید و تدارکات را برقرار می کند.

نکات شاخص نرم افزار حسابداری انبار

امکان پیاده سازی روال گردش کار برای درخواست کالای هر سازمان، امکان اسکن و پیوست فاکتور در زمان ثبت رسید قبض انبار، امکان ثبت تاریخ انقضا برای کالاهای فاسد شدنی و ارسال یادآوری برای کاربر، امکان عودت کالا به انبار و ثبت رسید برگشت از مصرف و گزارش کنترل موجودی بر اساس یک انبار یا تمامی انبارها و پیشنهاد سفارش خرید کالاها بر اساس موجودی و نقطه سفارش از مزایای نرم افزار حسابداری انبار به شمار می آیند.

نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین پویاسافت

بدون شک یکی از مهم ترین دارایی های هر شرکت، سازمان و موسسه پرسنل آن می باشند از این رو محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان، دقت در انجام محاسبات، پرداخت به موقع و پاسخ دهی مناسب به سازمان های قانونی از قبیل بیمه و مالیات به یکی از مهمترین دغدغه های مدیران و حسابداران تبدیل شده است. نرم افزار حقوق دستمزد پویا، سیستمی کاربردی برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل و ... است.

نرم افزار حقوق و دستمزد خود را هدفمند انتخاب کنید

انتخاب نرم افزار حقوق و دستمزد مناسب برای حسابداران همیشه مشکل بوده است، نرم افزاری که در این زمینه انتخاب میکنید باید کاملا سازگار با نیازهای مجموعه شما بوده و بتواند به راحتی با قابلیت هایی که در اختیار شما می گذارد کلیه امور مربوط به کارکنان تان را از هنگام استخدام و صدور احکام تا مرحله محاسبات و پرداخت حقوق و دستمزد و تسویه حساب ها بصورت یکپارچه فراهم سازد.





:: برچسب‌ها: نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی، نرم افزار صورت های مالی، نرم افزار مدیریت منابع مالی، نرم افزار انبارداری، نرم افزار انبار تعدادی، نرم افزار حسابداری انبار، نرم افزار حقوق و دستمزد ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: